Dit is de nieuwe club wethouders die dinsdag begint: veel vertrouwde gezichten, maar ook vers bloed

Wie gaan de komende vier jaar de stad besturen? Dinsdag worden de zes wethouders van Dordrecht geïnstalleerd in het stadhuis. Onder dat sextet vertrouwde namen, die al flink wat meters hebben gemaakt in het stadsbestuur en verder willen met hun karwei. Maar er stroomt ook écht vers bloed het team van burgemeester Nanning Mol binnen. Een voorstelrondje.

Lees verder