Je wilt afkoelen, maar het zwembad sluit: ‘Het klinkt raar, maar het is hier té heet’

Wie denkt met deze tropische temperaturen een verfrissende duik in zwembad De Duikelaar te kunnen nemen, komt bedrogen uit. Het bad blijft woensdag dicht en komt met aangepaste openingstijden. Niet omdat het water te koud is, maar juist omdat het binnen simpelweg té warm wordt.

Lees verder