Voor de stokoude tante en een nóg oudere voormalige buurman bij wie ik ‘onder de drie’ van zijn toestel zit

Heeft u nog een vaste telefoonlijn? Ik wel… al gebruik ik hem soms maanden niet. Waarom ik dat nummer altijd heb aangehouden is wegens sentimentele redenen.

Lees verder